Het verhaal van een jongere

Maria Magdalena, heeft mij heel erg geholpen, zonder Maria Magdalena had ik door mijn thuissituatie niet naar school gekund. Dus eigenlijk hebben ze mij de kans van mijn leven gegeven! Ook is Maria Magdalena een hele warme stichting, je hebt echt contact met de mensen van de stichting en ze ondersteunen je niet alleen financieel maar ook mentaal. Ze steken je een hart onder de riem als je het nodig hebt en stimuleren je op alle mogelijke manieren.

100% LikesVS
0% Dislikes

Uw donatie helpt!

Overweegt u om een donatie te doen aan een goed doel? Bij Stichting Maria Magdalena brengt uw schenking langdurig positieve veranderingen tot stand!

Stichting Maria Magdalena zet zich sinds 2013 in voor jongeren in regio Alkmaar die hun uiterste best willen doen om hun doelen in het leven te bereiken, maar bij wie dat door omstandigheden niet altijd lukt.

Met behulp uw donatie en onze adequate en oplossingsgerichte ondersteuning kunnen onze jongeren na een moeizame periode in hun leven hun plekje op onze wereld vestigen.

Help ons nog meer mensen te bereiken en deel onze pagina op social media!

Sabrina de Bock

info@stichtingmariamagdalena.nl

Gevestigd in Alkmaar

We ondersteunen jongeren met een wil om hun leven op de rit te krijgen.

Waar een wil is, is een weg.

Volg ons